Schwalbe Kojak — це широка слікова гума для повного спектру використання у поїздці на роботу і додому, і аж до швидкісного туризму по асфальтованим дорогам. Kojak виготовляють в розмірах від 16 дюймів (для дитячих та складаних велосипедів) і до 700с (28 дюймів для туризму). Покришки достатньо легкі для свого розміру. Наприклад, версія 35 мм у розмірі 700с має вагу всього 330 грамів, а покришка для 26-дюймового колеса — всього 295 грам.

Для більшості з нас, поганий накат широкої покришки не є такою суттєвою проблемою, а в даному випадку про цей мінус можна навіть не згадувати. Коли, наприклад, покришка шириною 23 мм накачана до 7 атмосфер, ви відчуваєте кожне зернятко на асфальті, а ось відчуття на 35-мм Kojak не такі: навіть накачана до  7 атмосфер, ця покришка згладжує більшість вібрацій. Останнім часом, люди переходять на широкі покришки для поїздок на асфальтному покритті, і хоча зазвичай ці розмови стосуються шосейних розмірів (25 мм проти 23 мм, або 28 мм проти 25 мм), 35-мм Kojak зовсім не повільний, як може показатися на перший погляд.

Kojak складається з трьох шарів матеріалу щільністю 67 tpi, що разом дає каркас щільністю 201 tpi.

Об'єм повітря півторадюймового Schwalbe Kojak дає змогу комфортно пересуватись по розбитим дорогам. Трохи спустіть тиск і зможете забути про ями та тріщини. Але й на максимальному тиску ця покришка не витрясає з вас душу. Коли тиск повітря всередині на рівні  7 атмосфер, покришка охоче ковтає високочастотні вібрації.

Взагалі, Kojak відмінно поводить себе на ямах, тріщинах та інших "сюрпризах" від Укравтодору, які трапляються повсюди і, як завжди, зненацька. Там, де на 23 мм покришках треба ухилятися "змійкою", на Kojak можна ігнорувати більшість дрібних перешкод.

Schwalbe Kojak не має малюнку протектору, тож не заїжджайте на них в бруд та на трав’яний покрив. На гравійних стежках Kojak тримається непогано, а ось на асфальті на них відчуваєш себе в безпеці, навіть більш впевнено, ніж на тонких шосейних, але з ремаркою, не через очевидні для вас причини. Всупереч загальній думці, ширші покришки не дають кращого зчеплення з поверхнею, тому що менший тиск всередині не дає переваги для більшої плями контакту. Однак, це справедливо для гладкої дороги. На розбитому асфальті широка покришка буде "облизувати" поверхню, залишаючись з нею в контакті і амортизуючи таким чином нерівності дорожнього полотна. При низькому тиску зчеплення особливо міцне. Це важливо, наприклад, для користувачів лігерадів(лежачих велосипедів), в яких діаметр переднього колеса менше, ніж заднього.

 

Є два шляхи як покращити зчеплення. Перший — використати м'якіший компаунд. Другий — додати вагу. М'який компаунд недовговічний — це є відповідь на питання, чому в дорогих покришках використовують мікс із різних типів гуми (в центральній частині жорсткий, для неймовірного накату, а бічні частини м'які і чіпкі для хорошого зчеплення на поворотах). Kojak до них не належить, будучи зробленим з цільного компаунду Speedgrip, який знаходиться на другому ступені в ієрархії Schwalbe. Вона розташовується по опору коченню від найменшого вниз: RaceStar, Speedgrip, Allround, Endurance.

Kojak має антипрокольний шар 4 класу, що захищає від дрібних уламків скла та колючок. Ви можете не боятись проколів та порізів боковин на ґрунтобанах. Але через ризик ушкодити бокову частину, на складніші поверхні заїжджати не радимо, особливо на каменисті ділянки.

Покришки Schwalbe Kojak досить довговічні. В залежності від стилю катання, вони легко можуть проїздити понад 7000 кілометрів.