До появи балонних покришок велосипедисти обирали дорожні напівсліки, такі як Marathon. Туристичні покришки гасять вібрації завдяки великому об'єму повітря та товстому шару гуми, але вимагають певного досвіду катання в тому сенсі, що на розбитій дорозі амортизуючі функції виконують скоріше м'язи рук та ніг — гума вже не справляється з гасінням середніх частот. Спина, поперек та «п'ята точка» повинні бути загартовані. Не така велика проблема, якщо райдер невисокий на зріст, але якщо в людині росту під два метри та вага під центнер, в нього немає вибору, як качати покришки до 4 атмосфер, що ніяк не кращим чином відображається на комфорті поїздки. Комфорт — ось, що стало двигуном появи балонної покришки.

Фактично, це той же самий напівслік з канавками в протекторі для відведення рідини у вологу погоду, але з двома відмінностями. Від туристичної покришки балонну відрізняють більший об'єм та профіль. З першим пунктом, наче, все ясно: Schwalbe Big Ben випускається в двох версіях: 50 та 55 мм, що на виході дає значно нижчий робочий тиск: від 1,5 до 2 атмосфер. Другий пункт цікавіший, оскільки профіль балонної покришки має іншу форму: він не напівкруглий, а трохи витягнутий вгору, немов повітряна куля (звідки й бере свою назву). Така форма дозволяє компенсувати втрату форми при низькому тиску, а також вона покращує антипрокольні властивості за рахунок товстого шару гуми. Коли балонна покришка накачана до мінімально допустимого тиску, під вагою велосипедиста вона набуває форми півкола. Це рішення також дозволяє знизити вагу, адже таким чином відпадає потреба в товстих бокових частинах покришки.



Все це робить балонну гуму комфортною, як м’яка підвісна рама.

Big Ben — це старший брат моделі Big Apple, відомої вже більш ніж як 10 років. Головна відмінність полягає в тому, що обидві покришки підходять до різних типів електричних велосипедів, які наразі набувають популярності серед міських жителів. Big Apple дозволено встановлювати на електробайки потужністю 250 Вт, мотор яких допомагає велосипедисту на швидкості до 25 км/год, а Big Ben дозволяється використовувати на електричних велосипедах, що здатні підтримувати середню швидкість до 45 км/год.

Big Ben випускається в двох варіантах: Active та Performance Line, які відрізняються компаундом та типом антипрокольного шару залежно від свого призначення. В бюджетному Active Line використовується базовий шар K-Guard з натуральної гуми, посиленої кевларовими волокнами. Універсальний перевірений часом компаунд SBC адекватно тримає на мокрій поверхні, але якщо мотор вашого велосипеду має потужність 350 Вт, вам доведеться обрати дорожчу версію Performance Line.


Версія Performance Line має антипрокольний захист 4 класу Raceguard з подвійним нейлоновим шаром, що захищає від скла та металевого мотлоху. На бокових частинах є світловідбиваючі елементи та доріжка з насічками для динамо-генератора пляшкового типу. Склад компаунду Endurance підібраний таким чином, щоб покришка витримала тисячі кілометрів на середній швидкості — цього вимагає статус гуми для потужного е-велосипедиста.

Що стосується розмірів, Schwalbe побудувала ієрархію моделі таким чином: Active Line випускається в розмірах 12, 14, 26 та 28 дюймів, а Performance Line покриває всі формати від 16 дюймів до 28.