Компанія Schwalbe — лідер світового ринку велосипедної гуми, та навіть високий статус не зупиняє компанію на досягнутому і вона продовжує впроваджувати у виробництво інноваційні технології. Сьогодні Schwalbe представляє новітню розробку — сімейство компаундів Addix, створене для всіх дисциплін МТБ в рамках топової серії компаунду Evo.

До цього дня ієрархія компаундів в лінійці Schwalbe розподілялася наступним чином: PaceStar покривав вимоги гонщиків крос-кантрі, олл-маунтін та трейловиків. М'якіші TrailStar та VertStar були призначені любителям екстремальних стилів, таких як даунхіл, фрірайд, тощо. Новітнє сімейство компаундів Addix спрощує філософію, додаючи візуальний елемент — кольорову стрічку, по якій можна визначити призначення покришки. Червоний — для швидкості, блакитний — універсальний, помаранчевий та фіолетовий — м'які компаунди для екстремальних гірських дисциплін. Все просто.

Сімейство складається з чотирьох компаундів: Speed, Speedgrip, Soft та Ultra Soft. Speed (червоний колір) замінює кантрійний PaceStar, покращуючи показники накату на 10%, амортизацію на 5%, зчеплення з поверхнею на 15% та довговічність покришки на 25%. Speedgrip (блакитний колір) також замінює PaceStar, проте на відміну від червоного Speed, покриває значно більший діапазон використань і підійде для трейлів та олл-маунтін. В порівнянні з PaceStar амортизація покращилася на 15%, на 35% покращено зчеплення, та на неймовірні 62% подовжено експлуатаційний строк експлуатації. Лише у показнику наката —Speedgrip втрачає 6%. Soft (помаранчевий) стане мостом для багатьох дисциплін від трейлів до ДХ. Накат в порівнянні з TrailStar зменшився на 20%, амортизаційні властивості — на 4%, зчеплення зміцніло на 12% й строк експлуатації збільшився майже вполовину — на 49%. Ultra Soft (фіолетовий) замінює даунхільний компаунд VertStar, відомий за свою м'якість та вражаючу "зубатість". Поліпшено накат на 10%, компаунд пом'якшився на 5%, а зчеплення на 6% покращено. Довговічність збільшено на 12%.

Ось з такими цифрами Schwalbe вступає в нову еру, розсуваючи горизонти технологій, які нададуть змогу спортсменам показувати кращі результати, а любителям почуватися впевнено в складних умовах. Для того, щоб це стало можливо, інженери Schwalbe переглянули виробничій процес від вибору сировини до методів складання хімічних сполук.

Всі ці дива не даються просто так. Як ви вже побачили з наведених даних, покришка повинна мати чотири загальні властивості: забезпечувати міцне зчеплення, мати чудовий накат, виконувати амортизуючу функцію і бути витривалою. Це діаметрально протилежні вимоги, виконання яких завжди веде до компромісів, адже покращення однієї властивості неминуче погіршує іншу. Наприклад, м'яка покришка завжди страждає від швидкого зносу, а жорстка хоча й чудово катить, в момент проходження повороту може втратити зчеплення. Мати переваги на всіх фронтах неможливо, тому будь-який потенціал покращення, який можна реалізувати на практиці, має бути реалізований. Schwalbe приділяє прискіпливу увагу до дрібниць і саме тому вкладає ресурси в розробку новітніх технологій та оптимізує виробництво.

Всі покришки топової серії EVO виготовлені з комбінації компаундів. Працюючи в симбіозі, вони покращують властивості шини. У такої покришки центральна доріжка зроблена з жорсткого сорту, а плечові зони — з м'якого, завдяки чому покришка чудово переносить знос, довго не стирається та надійно тримає в поворотах. Але тонкощі таких конструкцій Schwalbe надійно тримає в секреті.

Досвід, отриманий в процесі розробки сімейства Addix, скоро стане в нагоді й фанатам шосе та циклокроса. Інженер з розробки компаундів Вольфганг Аренц натякає, що як цінитель шосейного спорту, він ставить мету перенести унікальні технології й до цієї дисципліни.