SCHWALBE HANS DAMPF З ОНОВЛЕНИМ ПРОТЕКТОРОМ

Зображення


Hans Dampf - крута всюдихідна покришка для ендуро-трейлів від Schwalbe, яка забезпечує максимальне задоволення від катання та повну керованість, як на бездоріжжі, так і на звивистих сінгл-треках. І компанія Schwalbe представляє нову версію цієї гуми, яка отримала радикальні інноваційні зміни в дизайні, не втративши при цьому жодної зі своїх характеристик, які вже стали легендою.

Новий протектор говорить сам за себе: ніщо не зупинить цю покришку на її шляху. Завдяки міцним блокам, агресивному дизайну протектора та компаундам ADDIX — модель Hans Dampf повністю перевтілилась. "Велосипеди стають все більш витривалими, їхня геометрія щороку стає ще екстремальнішою, а траси пропонуються дедалі технічно складніші і складніші. Нова шина Hans Dampf - дуже вдало адаптована до цих тенденцій. Вона забезпечує точний контроль та неперевершену продуктивність, зберігаючи при цьому надійність та зручність", - пояснює Карл Кемпер, молодший менеджер з продукції MTB компанії Schwalbe. "Новий Hans Dampf гарантовано задовільнить як амбітних гонщиків, які беруть участь у перегонах, так і відчайдушних любителів, які катають на вихідних ендруро-трейли чи гірські велопарки. Якщо вам нудно з Nobby Nic, а Magic Mary для вас надто екстремальна, ми рекомендуємо вам модель Hans Dampf".

 

НАДІЙНІСТЬ ТА КЕРОВАНІСТЬ

Зображення

Якщо вам подобається катати звивистими стежками, то ви неодмінно оціните зчеплення цієї покришки. Блоки, які в оновленому дизайні збільшені на 50%, добре тримаються за поверхню у будь-якому положенні: на крутих поворотах чи при екстремальних нахилах. Навіть під час заносів гума легко контролюється і повертається на потрібний курс.

Особливо міцні бічні блоки забезпечують чудове зчеплення під час швидких та агресивних поворотів, а також вони збільшують термін служби покришки. Разом із збільшеною шириною блоків оновлені шини демонструють чудові характеристики амортизації та зносостійкості компаундів ADDIX. Крупні та міцні блоки переднього ряду мають більш ніж достатньо матеріалу та справляють яскраве та виражене відчуття надійного керування.

Карл Кемпер продовжує: "Покришка рухається, мов на рейках, гарантує максимальне зчеплення без деформації". Блоки заднього ряду забезпечують додаткову впевненість у екстремальних ситуаціях та заносах. "Саме ці виступи врятують вас під час скрутних моментів. Вони зачіплюються трохи пізніше, але дуже ефективно - навіть на сипучому та глинистому ґрунті. Шипи забезпечують безперервне зчеплення, і це відчувається рівномірно по всьому протектору, аж до його зовнішніх країв".

Перехідні блоки між центральною та боковими частинами протектора розташовані еліптично та створюють передбачуване, надійне відчуття в будь-якій ситуації.

Великі подвійні центральні блоки гарантують ефективне відштовхування та надійні гальмівні властивості завдяки точній передачі потужності з незначною гнучкістю. Група з 4 блоків доповнює потужні подвійні блоки, завдяки чому ефективність тяги та гальмування зростає ще більше. "Але це наш спеціаліст з електробайку, тому він поза конкурсом", - пояснює Карл Кемпер.

Ці блоки можуть продемонструвати свої сильні сторони лише за умови оптимальних властивостей самоочищення шини. І це досягається завдяки більш відкритому загальному дизайну з великою кількістю проміжків по всьому малюнку протектора. Коли шина котиться, зібрана на неї багнюка викидається вбік, наче крізь жолоб. Додаткові переваги полягають у тому, що малюнок протектора не направлений, що полегшує монтаж покришки. "Збалансований протектор працює без зусиль і пробачає чимало помилок, через що він ідеально підходить і для новачків. Завдяки своїм характеристикам наша гума залишається найкращим вибором також і для ДаунХіла", - стверджує молодший менеджер з продукції Карл Кемпер (маунтінбайкер-любитель, який особисто випробовує прототипи покришок у байкпарках), підсумовуючи свій перший власний проект у Schwalbe.

Зображення


НАНАПІВВІДКРИТЕ РОЗТАШУВАННЯ БЛОКІВ - вражаючі властивості самоочищення та реактивний накат.
ЗБІЛЬШЕНА ШИРИНА БЛОКІВ - у поєднанні з компаундами ADDIX збільшена зносостійкість.
РОЗТАШОВАННЯ ПЕРЕХІДНІХ БЛОКІВ - передбачуваність та відчуття надійності у будь-якій ситуації.
ВИТРИВАЛІ ПОДВІЙНІ БЛОКИ - максимальне зусилля гальмування з незначною гнучкістю.
МІЦНІ КРУПНІ БІЧНІ БЛОКИ - керованість та безпека у поворотах.
АГРЕСИВНІ МЕНШІ БІЧНІ БЛОКИ - зчеплення та контроль на сипучому та глинистому ґрунті.

 


ВІД ГІРСЬКИХ ПОКАТЕНЬОК ТА ЕНДУРО-ТРЕЙЛІВ ДО ДАУНХІЛУ ТА ЕЛЕКТРОБАЙКУ


Незважаючи на те, що попередня модель часто використовувалась як шина для заднього колеса у комбінації з іншою передньою, нова модель Hans Dampf відповідає всім вимогам: вона забезпечує точність кермування для переднього колеса, а також відмінну тягу на задньому колесі. Покришка також доступна у всіх поширених розмірах для широкого кола застосування у MTB. Карл Кемпер: "Компаунд Addix Soft - наша всебічна рекомендація. Завдяки хорошому накату, вражаючому поглинанню ударів та потужному зчепленню, цей компаунд впевнено відпрацьовує в Ендуро і ДаунХіл, а також у дуже вибагливих дисциплінах Фрірайду та Трейлів. Це також стосується і електробайків eMTB, нова покришка Hans Dampf має все, щоб зробити поїздку на ньому веселою та передбачуваною".

Зображення

Крім компаунду Addix Soft для оновлених покришок Hans Dampf також використовуватиметься жорсткіша гумова суміш Addix Speedgrip, яка має підвищену зносостійкість, триваліший термін служби та більший пробіг. Для підвищення швидкості Schwalbe рекомендує комбінацію з Addix Soft на передньому колесі та Addix Speedgrip на задньому.

Зображення


Покришки Hans Dampf виготовляються у версіях Apex або Super Gravity. Звичайно ж, вони будуть Tubeless Easy — тобто придатними для безкамерного використання.

Доступні розміри: 29 x 2.35, 29 x 2.6, 27.5 x 2.35, 27.5 x 2.6, 27.5 x 28, 26 x 2.35, а також 24 х 2,35: останній ідеально підходить для високоякісних дитячих MTB, які зараз також у тренді.