Schwalbe заробила блискучу репутацію, випускаючи гірські покришки чудової якості. Гума вгризається в поверхню неначе грізлі! Цим фактором вони можуть завдячувати спеціальним компаундам — предмет особливої гордості німецької компанії. А ось мінусом стала висока ціна гуми, до того моменту, поки не вийшов Rapid Rob.

Rapid Rob дотримується традиції називати гірську гуму подвійним ім'ям з першої букви "R", як Racing Ralph та Rocket Ron. Непоганий рекламний хід, як вважаєте? Давайте ж розберемося, що саме такого цікавого пропонує ця модель та чого ви ще не бачили.

 

Малюнок протектору.

Каркас у Rapid Rob має щільність 50 EPI, бокові частини посилені технологією LiteSkin та антипрокольний захист тут теж присутній. Малюнок протектора запозичений у моделі Racing Ralph — це розумне рішення, враховуючи, що схема вже перевірена часом та відпрацьована тисячами райдерів. Таким чином знижуються витрати на розробку, а в підсумку все це позначається на ціні для кінцевого покупця, особливо для того, хто ставить на першу сходинку низьку вартість продукції.

Монтаж.

Бортуватись просто. Rapid Rob легко вліз в ободи. Навіть при великому тиску в камері Rapid Rob дав зрозуміти, що на асфальті він чужий. В поворотах тримає і демонструє непоганий накат, але все-таки опір відчувається.

 

 

На трейлі.

Ось, де починаються веселощі. Зчеплення на ґрунтових дорогах, траві та в бруді дозволяє летіти щодуху. Лише задай напрям передньому колесу — заднє в ту ж мить телепортує тебе через перешкоду. Покришки однонаправлені: бічні ґрунтозачепи з кутовим розташуванням працюють напрочуд ефективно. Перевагу такої схеми відчуваєш під час подолання крутого підйому, на якому звичайна покришка втрачає контакт з поверхнею, але розплачуватись за це доводиться прискореним зносом протектора.

Тести включали в себе декілька веселих вправ на гальмування, рух по контнахилу, стрибки та спурт (різке короткочасне збільшення темпу руху). Покришки адекватно виконували мої завдання, та найкраще показали себе саме на S-подібних зв'язках. Уявіть поворот з двометровим нахилом, який обходить огорожу, проходить по секції глибокого піску та різко набирає висоту на той самий рівень. В минулому ми намагалися взяти цей поворот разів з 20 , але лише тільки один раз мені вдалося успішно заїхати вгору. На Rapid Rob завдяки "злому" зчепленню, ви зможете крутіше увійти в поворот, ніж вдавалося в минулому, витягнути себе з піску та нахрапом взяти підйом.

 

 

Стан покришки після тривалого використання.

 

Їздивши на Rapid Rob протягом одного року, можу впевнено сказати, що вони й досі міцно тримають та тішать мене впевненим керуванням. Так, вони вужчі, жорсткіші та важать більше, ніж Racing Ralph, але за рік активного катання у вас буде чудова нагода оцінити всі переваги бюджетної гуми від Schwalbe. П.С. Їм немає рівних.

Тести відбувалися під час зливи, поїздки по сухим ґрунтобанам на високій швидкості, навіть участь в шосейному тайм тріалі, де накат велосипеда віднімав в мене чимало енергії. Суворе випробування вони пройшли на 65-км кантрійному марафоні. Товсті та важкі, вони не прокололися в екстремальних умовах, коли ризик проколу був надвисокий, що дозволило показати непогану середню швидкість.

Перший прокол стався через 13 місяців після монтажу на обід. Покришка натрапила на будівельну скобу, яка застрягла в покришці. До дому залишалося їхати 6 кілометрів, вдалося подолати їх перед тим, як повітря з камери вийшло повністю. Свої гроші Rapid Rob відпрацював сповна.

 

Source.