Велоіндустрія має тенденцію ділитися на підкласи. Так, утилітарний циклокрос розділився на, безпосередньо, циклокрос — велосипед для катання по бруду та калюжам, і на так званий "грейвел" (від англ. gravel — гравій) — ровер для катання по легкому бездоріжжю. Звучить трохи грубовато, але можна сказати, що це напівшосейник/напівкросовий велосипед.

Саме для грейвелу Schwalbe розробила покришку G-One. Тиха і швидка на асфальті, вона без проблем тримає на встеленій камінням стежці, а також стане відмінним вибором для перегонів, якщо вони проходять на сухих ґрунтах.

G-One важить 417 грамів в розмірі 700х35c. Замір штангенциркулем змонтованої та накачаної до номінального тиску покришки показав трохи менше 36 мм. G-One встановлювались на вілсет Mavic Ksyrium Pro Disc Allroad, з вимірами 19 мм внутрішньої ширини, та 24 мм зовнішньої. Колеса підготовлені до безкамерного використання та в парі з покришками Schwalbe G-One монтаж пройшов легко і без проблем.

 

Слід згадати, що вілсет Mavic розроблений для використання з патентованими покришками французької фірми, які йдуть в двох розмірах шириною від 28 до 30 мм. Ширша гума Schwalbe після накачування виявилась трохи вищою в профіль, ніж треба. Це не смертельно, але є небезпідставна думка, що краще обирати правильні комбінації ободу і покришки, про що Mavic каже вже кілька років поспіль.

Навіть з перевищенням заводських рекомендацій, G-One на поворотах поводились досить передбачувано. Рекомендований тиск — від 45 - до 70 PSI. Спочатку ми накачали покришку до 55 PSI. На асфальті були досить приємні відчуття від поїздки, але після з'їзду на гравій стало трохи некомфортно. На тиску 42 PSI відчуття стали приємнішими та ми пішли навіть далі — спустили тиск в покришці до 38 і все було гаразд. З ростом у 188 сантиметрів і вагою 88 кг, автор зробив висновок, що тиск в 42 PSI виявився компромісом для всіх типів поверхонь, особливо для бездоріжжя. Звісно, виходити за рамки рекомендацій виробника — це означає експериментувати на свій страх та ризик, тому краще все ж не використовувати покришку з тиском нижче 45 PSI.

Малюнок протектору складається з часто розташованих круглих ґрунтозачепів. Центральної доріжки, як такої, немає, але по шосе G-One йде впевнено і не шумить, на відміну від чисто циклокросових з більш високим протектором з рідким розташуванням зачепів. Висота перемінна — низькі по центру, високі біля бортів.

 

Цей точковий протектор є унікальним в цьому сегменті товарів. Він забезпечує гарне зчеплення на дорозі та поза її межами, що робить G-One відмінною опцією для змішаних покриттів, а також, якщо ви часто їздите сухими стежками.

Щільний 127 tpi-каркас з м'якою гумою твердістю 1 по Шору поєднаний з захисним шаром MicroSkin, який виконує відразу дві функції: складає бар'єр, що не пропускає повітря при безкамерному використанні та забезпечує непогані антипрокольні властивості. Цей шар легший, ніж SnakeSkin, який використовується в покришках для гірських велосипедів. MicroSkin також робить покришку гнучкішою, ніж SnakeSkin, що робить її більш довготривалою.

Довгі укатані гравійні шляхи — це рідна стихія для Schwalbe G-One. На такій поверхні можна сміливо їхати 30 км/год і навіть на неглибоких пісках покришка веде себе впевнено і досить передбачувано.

 

Покришка G-One доступна у двох варіантах Schwalbe G-One Allround та Schwalbe G-One Speed .

 

Source.