Schwalbe X-One Bite CX Microskin TLEasy — хороший вибір для тренувань та циклокросових перегонів. Протектор легко очищується на ходу від бруду. Центральна доріжка з щільно розташованими ґрунтозачепами не з'їдає швидкість, а високі бокові гарантують стабільність в поворотах.

Немає сумніву, що для надійного зчеплення на природньому покритті низький тиск в шині є вирішальним фактором. Найкраще рішення — це використання однотрубок, але вони дорогі та не дуже практичні при щоденному використанні. Наступна опція — це безкамерні технології, популярність яких швидко зростає. Гонщики МТБ дисциплін оцінили її переваги багато років тому.

X-One можна назвати наочним прикладом того, чому безкамерні технології стають чудовим вибором для циклокросу: тиск можна опустити до 22 PSI. Достатньо всього 60 мілілітрів герметика, щоб забути про проколи, більшість з яких — це "зміїні укуси". Наїхавши на нерівність, наприклад, ви не втратите тиск в колесі.

Що на практиці? Монтаж покришки пройшов порівняно легко. Безкамерні покришки важко натягнути на обід: іноді не вдається перекинути корд гуми через стінку ободу без бортувальної лопатки, а ось X-One сіла на місце без зайвої мороки. Накачувати безкамерку трохи складніше, ніж звичайну шину: покришка часто не сідає на місце, як треба. Потрібен або потужний компресор, або насос з двома камерами. Я накачав звичайним підлоговим, хоча й помучився трохи. Качати треба швидко та енергійно.

До улюбленого позашляхового маршруту декілька кілометрів асфальту, тож щоб дістатись туди, я накачав покришки до 60 PSI (біля 4 атм). Я приємно здивувався накату X-One. З радістю використовував би ці шини для ком'ютингу (використанні велосипеда у якості транспортного засобу), а після робочого дня залюбки відправлявся би кататись по трейлам.

Діставшись до природнього покриття, я стравив повітря до 30 PSI (біля 2 атм), намагаючись бути обережним, щоб не випустити занадто багато, аби при проходженні поворотів це не призвело до розгерметизації. Втім, побоювання було марне, на покришках без проблем можна ганяти при тиску 22 PSI (1,5 атм) (вага велосипедиста — 65 кг).

Частина маршруту складається з крутих підйомів, вкритих травою. Після дощу стало слизько. Встаючи на ноги і тиснучи щосили на педалі, я змушував заднє колесо прослизати, а сидячи на сідлі в звичайному режимі, зчеплення було неймовірним.

На сухому покритті мене здивувало, як фантастично X-One тримає на ґрунтах, завдяки м'яким боковим ґрунтозачепам. На асфальті вони заважали, а ось тут я можу на швидкості ввалитися в контрсхил, або закласти крутий кут і не боятися впасти. Також я чимало покатався по камінню і можу сказати, що боковини покришок добре відпрацювали. Будь-які пошкодження гуми відсутні.

Якщо ви шукаєте гуму для покатеньок по помірному бездоріжжі, X-One Bite задовільнить цю вимогу. Завдяки формі та розташуванню ґрунтозачепів, покришка на ходу легко очищується від бруду, забезпечуючи надійне зчеплення та гарний накат.

Source.