Тиск повітря

Чому тиск повітря настільки важливий?

Тільки з відповідним тиском покришки можуть утримувати вагу велосипеда з вершником. Наступний принцип справедливий для шосе: чим тиск вищий, тим нижчий опір коченнюВразливість проколам на високому тиску також знижена.
Якщо довго тримати низький тиск, покришка зноситься раніше. У результаті, боковини можуть потріскатись. Рівень тертя також неадекватно високий.

З іншого боку, недокачана покришка краще розсіює вібрації.

На широких покришках їздять при низькому тиску. Перевага великого об'єму у тому, що шина абсорбує дорожні нерівності, та у той же час, не страждає від поганого накату, погіршеного захисту від проколів та зносу.
На безкамерках також можна кататися з низьким тиском у колесах.


Як часто потрібно перевіряти тиск у колесах?

Тиск слід перевіряти та підлаштовувати щонайменш один раз на місяць. Навіть найкращі камери втрачають тиск, оскільки, на відміну від автомобільних покришок, тиск у велосипедному колесі значно більший, а товщина боковин суттєво менша. Втрата 1 бара повітря на місяць вважається нормальною. Втрата повітря відбуватиметься прискорено у сильно накачаних колесах, та сповільнено у слабо накачаних.

Якщо ви їздите на латексних камерах, тиск треба перевіряти перед кожним виїздом.

Використовуйте манометр для перевірки. Популярний метод пальпації, насправді, не показовий, адже покришки здаються однаково добре накачаними з позначки 2 бара та більше. Пальпація таких покришок, як Marathon Plus, взагалі не має сенсу через щільність антипрокольного шару.

Наш манометр Airmax Pro підходить для цієї ролі. З відповідним клапаном та маленьким адаптером його можна використовувати навіть на автозаправочних станціях. Ми рекомендуємо придбати підлоговий насос всім активним велосипедистам.

До якого тиску слід качати мої колеса?

Неможливо дати скільки-небудь корисну рекомендацію стосовно оптимального тиску для певного велосипеда або шини. "Правильний" тиск у великій мірі залежить від ваги вершника та його багажу, що тисне на покришку. На відміну від автомобіля, вага велосипеда мінімально впливає на загальну вагу системи. А ще існує досить широкий діапазон індивідуальних вподобань стосовно гарного накату або амортизаційних властивостей.

Допустимий тиск вказано на боковині покришки. Чим вищий тиск, тим нижчим є опір коченню, знос покришки та ризик проколу. Чим тиск нижчий, тим кращим є комфорт та зчеплення.

Наступний перелік рекомендацій може служити лише приблизним орієнтиром для трьох різних значень ваги вершника.

Чим вужча покришка та вище навантаження, тим більшим має бути тиск у колесах.

Фактичний тиск не повинен перевищувати максимальну та мінімальну позначки, вказані на боковині.