З чого виробляються камери?
Камера велосипеда виробляється з бутилового каучука. Бутил — це дуже еластична та воздухонепроникна синтетична гума. Так само, як і у покришках, для складання компаундів необхідні різні наповнювачі. Якість камери залежить від компаунду. Камери Schwalbe дуже еластичні та чудово тримають повітря. Висока еластичність дозволяє одній камері покривати широкий спектр розмірів.
Між камерами, виготовленими способами гарячого лиття та спіканням в автоклаві є різниця. Вулканизація при литті покращує однорідність товщини стінок, чим знижує вагу та покращує здатність утримувати повітря. Завдяки цьому, спечені в автоклаві камери останніми роками з'являються у продажу все рідше. Камери Schwalbe завжди вироблялися способом гарячого лиття.
У кожної камери є ніпель. Ніпель впаюється у процесі вулканизації.
Які технології використовуються у камерах Schwalbe?
Окрім якісних інгредієнтів, чистота компаунду є другою ознакою якісної камери. Перш ніж потрапити у екструзійний станок, базовий матеріал проходить сім стадій фільтрації під високим тиском. Камери вставляються у форму та накачуються для вулканізації. Тільки так забезпечується однорідність товщини стінок та здатність добре тримати повітря.
Камери накачують та залишають на 24 години, щоб перевірити чи тримають вони повітря. Після цього відбувається прискіплива візуальна інспекція кожної окремої камери. Завдяки цьому, камери Schwalbe завжди високо ціняться німецькими дилерами за їхню високу та постійну якість.
Камера покриває багато розмірів завдяки своїй еластичності. Камера номер 17 підходить для коліс шириною від 28 до 47 мм — відчутна перевага для веломагазинів, яким потрібно тримати багато різних видів товарів. У той же час, це свідчить про чудову якість.
Всі ніпелі мають нікелеве покриття та різьбу. Серцевина ніпеля змінна. Камери Schwalbe з ніпелем Presta перевіряються на здатність тримати високий тиск.
У чому переваги латексних камер?
Латексні камери еластичніші, ніж бутилові. Завдяки цьому, колеса з ними легше котять. А їхня найбільша перевага полягає у захисті від проколів. Латекс — матеріал дуже еластичний, тому його важко проколоти.
Недолік полягає у поганому утриманні повітря. Колесо з латексною камерою потрібно накачувати перед кожною поїздкою. Через це їздити на колесах з латексними камерами кожен день не дуже розумно.
Латексні камери дуже чутливі до світла, нагрівання та до потрапляння мастила. А ще вони нерівномірно розширюються. Камеру слід замінювати кожний раз при заміні покришки. Оскільки всі ці особливості є джерелом потенціальних проблем на практиці, ми не пропонуємо камери з латексу.